7 Şubat 2012 Salı
Transfer Politikası Üzerine:Shaqiri Neden Olmadı?
Shaqiri neden gelemedi? İlk neden olarak maddi yönü konuşuldu, yazıldı, çizildi. Bense konunun maddi açıdan çok yönetim içindeki görüş ayrılıklarından dolayı olduğunu düşünmekteyim. Bu kadar gelecek vaadeden bir futbolcunun 1-2 milyon euro fazla istiyorlar diye alınamaması saçma geliyor çünkü. Tabii ki yönetimin bütçe planlaması falan vardır orası ayrı. Ama bu adam herhangi bir sakatlık vs. çıkmaması durumunda 2-3 sene içerisinde 20 milyon eurodan aşağı gitmezdi. Kazandırdığı parayı bir kenara koyalım şu an Galatasaray'ın mevcut kadrosunda en sıkıntı çektiği bölgeler sağ ve sol açık. Emre var, Riera var falan da bu adamların istikrarı yok arkadaş. Emre gelecek vaadetmekten çok artık bir yıldız olma yolunda ilerliyor ama Emre-Riera ikilisine ne kadar güvenebilirsinki sezon sonuna kadar. Kazım da herhalde son gün ben gitmek istiyorum dememiştir daha öncesi de vardır bu konunun. Ve sen bunları bile bile Yiğit Gökoğlan dışında ( ki takıma yararlı olup olamayacağı konusunda şüphelerim var.) bir açık oyuncusu katmıyorsun kadrona. Sadece lig olsaydı bu oyuncularla rahat bir şampiyonluk kazanılabilirdi zira Fenerbahçe ve Beşiktaş bu sene çok kötü. Ama bu playoff denilen ve anlamasının yaklaşık bir ay sürdüğü sistemde Emre, Yiğit, Engin, Semih, Sercan gibi oyuncuların performansları play-off derbilerinde çok etkili olacak.
Ayrıca Ünal Aysal sezon başlamış 3-4 maç geçmişti ki, 'beni bu takımda heyecanlandıran oyuncu yok.belki biraz Melo' demişti. Gerçekten öyleydi. Şimdi de yaratıcı oyuncu sıkıntısı çekiyoruz. Belki biraz daha oturmuş bir takım var. Son 3 maç hariç etkileyici ve seyir zevki yüksek maçlar izledik. Ama son üç maçta takımda bir tutukluk var, özellikle kapanan takımlara karşı pozisyon üretmekte sıkıntı çekiyoruz. Devre arası yapılabilecek bir Shaqiri, bir Amrabat ya da bir Keita transferi hem taraftarı ateşlemek açısından hem de hücumda etki bakımından güzel olabilirdi.
Shaqiri transferinin yatmasıyla Galatasaray büyük bir balığı elinden kaçırdı. Kısacası ikinci bir Ribery vakası gibi duruyor..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder